2008. augusztus 3., vasárnap

Emo Love


Az emo mint legtöbb dologban, a szerelemben is eltér valamelyest a mindennapi szerelmektől, kapcsolatoktól. Ez már két partner érzelmességéből kifolyólag is nyilvánvaló. Amennyiben ilyen szerelmed van, óvatosnak kell lenned, mert érzelmeinek megsértésével szinte mindent tönkretehetsz. Az viszont tény hogy két emo jól megérti egymást és kapcsolatuk rendkívül harmonikus tud lenni, mivel mindketten hasonló módon érzelmesek és megértik egymás emo nézeteit. A szakítás azonban sok mindent vonhat maga után. Ilyenkor jelentkeznek az oly sokat hangoztatott öngyilkos hajlamok vagy éppen a totális elfordulás az emberektől.

Talán ez az idézet árulkodik a legjobban a legrosszabb esetről, ami egy elutasítás után történhet:

A lány felnézett rá, a fiú lenézte!
A lány szerelmet vallott, a fiú megalázta!
A lány sírt végette, a fiú kinevette!
A fiú csak akkor jött rá mit tett, mikor a lány sírjára virágot tett!

1 megjegyzés:

nikci írta...

én is voltam ilyen helyzetben pár év kellet mire ki hevrtem mégmost is sajnálom mert nagyon megértetük egymást és mindent meg beszéltünk én még mindig szeretem